#MISJA 4. Pełnoziarnisty tost z twarożkiem, pomidorem i oliwą z oliwek

#MISJA 4. Pełnoziarnisty tost z twarożkiem, pomidorem i oliwą z oliwek

Śniadanie inne niż wszystkie, lecz nadal zdrowe, pyszne i z prostych składników? 
Tak! To wszystko jest możliwe :)
Znam wielu fanów chleba tostowego, bez którego śniadanie nie istnieje.
Poniższa propozycja jest właśnie dla wielbicieli tostów i grzanek! \

Czego potrzebujesz?

2 lub 3 kromki pełnoziarnistego chleba tostowego lub 2 zwykłego
3 plastry twarogu półtłustego
6 pomidorków koktajlowych
2 łyżeczki oliwy z oliwek 
Świeżo mielony pieprz, sól
Suszone oregano lub bazylia

Sposób przygotowania:

  1. Rozgrzać piekarnik do 160 stopni.
  2. Na chleb położyć po plastrze twarogu i włożyć do piekarnika na 10 minut.
  3. W czasie pieczenia tostów rozgrzać patelnię i wlać łyżeczkę oliwy. 
  4. Na patelnię wrzucić pomidorki koktajlowe i dusić 5 minut na małym ogniu pod przykryciem, aby nie spalić oliwy. 
  5. Pomidory doprawić solą, pieprzem i  ziołami.
  6. Grzanki wyjąć z pieca, umieścić na talerzu razem z pomidorami, a całość skropić łyżeczką oliwy. 

Smacznego!

#śniadanie